Herøya Industripark AS

Telefon: +47 35 92 65 00  

E-post: hip@hipark.no 

Besøksadresse 
Hydrovegen 55, 3936 Porsgrunn

Vareleveranser
Rolighetsvegen 18, 3936 Porsgrunn

Næringsliv og reiseliv kjører Grenlandskampanje på Torp

1,8 millioner reisende på Sandefjord Lufthavn Torp vil i løpet av året se en storstilt plakat- og skjermkampanje med budskapet ‘Jeg velger meg Grenland’. Vekst i Grenland, Visit Grenland og Herøya industripark står bak markedsføringsløftet. 

I tillegg til bannere er Herøya Industriparks magasin "100 %" og ViGs brosjyre "Gode ideer fortjener å bli store", lagt ut ved utgangene til flyene.

Tre av regionens mest profesjonelle markedsførere innenfor næringsliv og reiseliv realiserer akkurat det. Slår sammen sine gode ideer, og har lansert en storstilt Grenlandskampanje.

Løfte blikket

 – Vi må løfte blikket lenger ut. Det greier vi når vi samarbeider, sier Åse Himle, markedsansvarlig i Herøya Industripark AS.

– Vi er opptatt av å få bedrifter og folk til industriparken, og da er det viktig at vi viser fram en helhet; jobb- og etableringsmuligheter, et godt sted å bo, hyggelige opplevelser og god kommunikasjon, understreker hun.

Fant fellesnevnerne

Partene så muligheten og fant raskt fellesnevnerne for kampanjen. – Om folk skal besøke, bo eller jobbe her, så ønsker vi å begeistre, skape attraksjon og gjøre Grenlandsnavnet kjent, forteller Kjetil Østlie, reiselivssjef i Visit Grenland.

Tydeligere

- Vi blir sterkere og tydeligere når vi står sammen, sier Stine Ellingsberg, markedssjef i Vekst i Grenland. – Vi vil fortelle historiene om alt det spennende vi holder på med. Målet er å skape flere arbeidsplasser her.

Kampanjen får et bredt nedslagsfelt med Torps årlige passasjerstrøm på 1,8 millioner reisende nasjonalt og internasjonalt. Den skal være med å øke stoltheten til reisende fra Grenland og Telemark og vekke nysgjerrigheten hos andre, forteller partene.

Ekte kampanjebudskap

Kampanjen går i hele 2015 og skal videreutvikles underveis. Nå planlegges nye budskap. Og de er rotfestet i virkeligheten. Det er Porsgrunnsjenta Katrine Lie Bøyesen som forteller sin historie om hvorfor hun valgte å flytte tilbake til Grenland. 

Følg med på kampanjen som er utviklet i samarbeid med Edison Wolfram Reklamebyrå.  

Developed by Aplia - Powered by eZ PublishInformasjonskapsler